از دکتر بپرسید

انژیوگرافی‌ازدست - پرسش 10340

  • تصویر کاربر مهدی یکشنبه ۳۰ آبان ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 790 آنژیوگرافی
    سلام‌خسته‌نباشیدمن‌تقریبا‌۲۰روزپیش‌انژیوگرافی‌ازدست‌شدم‌حالا‌زیادورم‌کرده‌‌سونوهم‌ارشریانها‌گرفتم‌گفتن‌مشکل‌نداره‌این‌ورم‌برای‌چیست‌دردهم‌کمی‌داره
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۳۰ آبان ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً تصویر دست خود را بفرستید

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.