از دکتر بپرسید
گرفتگی عروق درهردوپا - پرسش 8884
جانان شنبه ۶ شهریور ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 501 گرفتگی عروق پا
باسلام وخسته نباشید خدمت شما پنجاه سال سن دارم بعلت دیابت نوع۲انگشت کوچیک پای راستم دبریت شده وهنوز کاملا بهبودی حاصل نشده پاهام ورم کرده ودر موچ درد بسیار شدید داره انسولین روزی پنجاه واحد در دونوبت تزریق میکنم روی هردوپا لکهای مانند سوختگی ایجاد شده زندانی هم میباشم لطفا راهنمایی لازم را مبذول فرمایید متشکرم
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۶ شهریور ۰( 4 سال پیش) سلام و عرض ادب آیا قبل از امپوتاسیون عفونت استخوان نیز داشتید یا خیر