از دکتر بپرسید

گرفتگی عروق درهردوپا - پرسش 8884

  • تصویر کاربر جانان شنبه ۶ شهریور ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 501 گرفتگی عروق پا
    باسلام وخسته نباشید خدمت شما پنجاه سال سن دارم بعلت دیابت نوع۲انگشت کوچیک پای راستم دبریت شده وهنوز کاملا بهبودی حاصل نشده پاهام ورم کرده ودر موچ درد بسیار شدید داره انسولین روزی پنجاه واحد در دونوبت تزریق میکنم روی هردوپا لکهای مانند سوختگی ایجاد شده زندانی هم میباشم لطفا راهنمایی لازم را مبذول فرمایید متشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۶ شهریور ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب آیا قبل از امپوتاسیون عفونت استخوان نیز داشتید یا خیر

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.