از دکتر بپرسید
فشار خون - پرسش 5695
امیر پنجشنبه ۱۱ دی ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 737 فشار خون
سلام عرض ادب فشارخون من درصورت بالا بودن ۱۴بر۱۲بوده حالت نرمال ۱۲رو۱۱ یا ۱۱بر۱۰میباشد این مینیمم بالا نیست خطرناک میباشد بنده ۵۵ساله هستم و فنر تو قلبم دارم
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۱ دی ۹۹( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب بله این میزان فشارخون بالا است و نیاز به مصرف دارو دارید