از دکتر بپرسید

فشار خون - پرسش 5695

  • تصویر کاربر امیر پنجشنبه ۱۱ دی ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 737 فشار خون
    سلام عرض ادب فشارخون من درصورت بالا بودن ۱۴بر۱۲بوده حالت نرمال ۱۲رو۱۱ یا ۱۱بر۱۰میباشد این مینیمم بالا نیست خطرناک میباشد بنده ۵۵ساله هستم و فنر تو قلبم دارم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۱ دی ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب بله این میزان فشارخون بالا است و نیاز به مصرف دارو دارید

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.