از دکتر بپرسید
تپش قلب - پرسش 5615
یوسفی جمعه ۵ دی ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 499 تپش قلب
سلام آقای دکتر ، خسته نباشید . جوانی ۲۱ ساله هستم چند شب پیش تپش قلب شدید داشتم رفتم بیمارستان واسم آمپول تزریق کردن بعد که گفتن برو پیش متخصص قلب و عروق به دکتر مراجعه کردم بهم قرص سوتاکیم ۸۰ دادن گفتن یه رگ اضافه در قلبتون وجود داره حالا آقای دکتر نیاز به عمل هست؟ با تشکر .
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۵ دی ۹۹( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب بله نیاز به ابلیشن دارید