از دکتر بپرسید
ایسکمی خفیف قلبی - پرسش 7272
علی چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 1127 آنژیوگرافی
باسلام خدمت جناب دکتر.من دکتربرای ایسکمی خفیف قلبم داروهای :روپیکسون .بیزوپرولول وآاس آتجویزکرده.آیاایسکمی بااین داروهادرمان قطعی می شود؟من اگرمرتب بیزوپرولول بخورم فشارم می افته.لطفا"راهنمایی بفرمایید داروهارامصرف کنم یانه.
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب خیر درمان قطعی نمی شود. در صورتی که فشار خون سیستولی بالاتر از ده باشد مصرف بیزوپرولول را می توانید ادامه دهید