از دکتر بپرسید

عوارض قطع دارو - پرسش ۱۱۶۰۸

  • تصویر کاربر آیدازرگران شنبه ۲ بهمن ۰( ۲ سال پیش) تعداد بازدید: ۱۵۳۴ سایر بیماری های قلب
    سلام آقای دکتر روزتون بخیر و خسته نباشین .من یکی سوال داشتم .مادر من تقریبا ۳ هفته پیش به شما مراجعه کردن و دکتر قبلشون قرص های بیزوپرولول و آملوپرس تجویز کرده بودن که شما فرمودین لازم نیست دیگه مصرف کنن و مادرم به طور ناگهانی این دارو هارو قطع کردن و خیلی حالشون بده خیلی تغییر کردن مدام احساس خواب دارن ،دچار رویا و خیال بافی شدن ،خیلی کم صحبت می کنن و مانند کسانی که هیپنوتیزم شدن هستن خواهش می کنم به من کمک کنین
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۲ بهمن ۰( ۲ سال پیش)
      سلام و عرض ادب مصرف و یا قطع دارو‌های نامبرده چنین عوارضی ندارد و احتمالاً با داروهای دیگری جایگزین شده اند لطفاً در صورتی که علایم فوق باقی مانده و فشارخون ایشان طبیعی است به یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای داخلی مراجعه بفرمایید و در صورت کنترل نبودن فشارخون بنده در خدمت شما هستم

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.