از دکتر بپرسید
درد - پرسش 6315
سراج دوشنبه ۴ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 482 آنژیوپلاستی
سلام مدت ۲۰ روز پیش آنژیو شدم و یک فنر قرار دادند تو این مدت دو روز بدون درد سپری کردم هرروز درد در دست چپ و سمت چپ سینه دارم این طبیعیه؟
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۴ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب خیر