از دکتر بپرسید
بیماریقلبی - پرسش 5457
حسن دوشنبه ۲۴ آذر ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 391 سایر بیماری های قلب
سلام اقای دکترخسه نباشین دخترمن ۴سالشه وگاهی اوقات میگه ک وای اینجام دردگرفت و همیشه هم تندمیزنه،خیلی نگرانم میکنه ایاببرمش دکترمتخصص؟؟؟
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۴ آذر ۹۹( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب به احتمال بسیار زیاد مسئله مهمی نیست. در صورت ادامه علائم لطفاً به یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای قلب اطفال مراجعه بفرمایید.