از دکتر بپرسید

تپش قلب - پرسش 11722

  • تصویر کاربر مریم جمعه ۸ بهمن ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 903 تپش قلب
    سلام وقت بخیر خسته نباشید آقای دکتر مدتی هست تپش قلب دارم نوار قلب گرفتم ضربان قلبم 119بود ولی رفلاکس معده دارم ترش میکنم دکتر گفت نوار قلبت مشکلی نداره از معدت میتونه باشه پار سال بخاطر همین مشکل اکو دادم گقتن مشکلی نداره بعد موقع حاملگیم ضربان قلبم تا 120رفت هولتر 24ساعته تو بیمارستان انجام دادم نرمال شده بود خواهش میکنم راهنمایم کتید آقای دکتر من موقع تحرک اصلا تپش قلب ندارم موقع خواب استرس دارم همیشه ایست
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۸ بهمن ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً از پنتوپرازول و پروپرانولول استفاده بفرمائید

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.