از دکتر بپرسید
تپش قلب - پرسش 11722
مریم جمعه ۸ بهمن ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 903 تپش قلب
سلام وقت بخیر خسته نباشید آقای دکتر مدتی هست تپش قلب دارم نوار قلب گرفتم ضربان قلبم 119بود ولی رفلاکس معده دارم ترش میکنم دکتر گفت نوار قلبت مشکلی نداره از معدت میتونه باشه پار سال بخاطر همین مشکل اکو دادم گقتن مشکلی نداره بعد موقع حاملگیم ضربان قلبم تا 120رفت هولتر 24ساعته تو بیمارستان انجام دادم نرمال شده بود خواهش میکنم راهنمایم کتید آقای دکتر من موقع تحرک اصلا تپش قلب ندارم موقع خواب استرس دارم همیشه ایست
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۸ بهمن ۰( 4 سال پیش) سلام و عرض ادب لطفاً از پنتوپرازول و پروپرانولول استفاده بفرمائید