از دکتر بپرسید
فشارخون ومینیموم - پرسش 6979
میناباربد جمعه ۲۷ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 656 فشار خون
برای پاین آوردی فشارومینیموم چی استفاده کنم
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۷ فروردین ۰( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب از هر یک از داروهای ضد فشارخون بویژه آملودیپین می توانید استفاده کنید