از دکتر بپرسید
آنژیو گرافی - پرسش 4604
سعادت جمعه ۲۱ شهریور ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 560 آنژیوگرافی
پدرم روز 18 شهریور99 آنژیو از دست کردن که به دلیل پیچیدگی زیاد عروق با تصمیم دکتر معالج ادامه کار از راه ورید پا انجام شد. بعد از ترخیص از بیمارستان و گذشت یک روز در زمان صحبت کردن هر از گاهی سوتی کلماتی میدن که خودشون هم متوجه میشن و میخندن .تعداد سوتی دادن های گفتاری با گفتن کلمه مشابه اتفاق می افته که شاید برای هر فردی اتفاق بیافتد ولی این تعداد برای من از جانب پدر کمی نگرانم کرده. می تونم خواهش کنم دلیل رو برام بگید؟ آیا میتونه به دلیل مواد تزریقی برای آنژیو باشه ؟؟؟ خیلی ممنونم
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۱ شهریور ۹۹( 5 سال پیش) سعادت جمعه ۲۱ شهریور ۹۹( 5 سال پیش)
آقای دکتر درعرایض بنده گفته شد ظاهرا دوبار ماده حاجب تزریق شده است .
در ضمن داروی بیزوپرولول روزی یک عدد - آسپرین روزی یک عدد- آتورواستاتین 20 روزی یک عدد و سوستاک روزی دوتا تجویز آقای دکتر می باشد .تداخل دارویی نیست ؟؟؟
باز هم ممنونم
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۱ شهریور ۹۹( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۱ شهریور ۹۹( 5 سال پیش) سعادت جمعه ۲۱ شهریور ۹۹( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۱ شهریور ۹۹( 5 سال پیش)