از دکتر بپرسید

فشارخون - پرسش 4572

  • تصویر کاربر زهرا دوشنبه ۱۷ شهریور ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 713 فشار خون
    سلام وقتتون بخير
    آقاي دكتر من ٢٢ سالمه يه مدته از لحاظ روحي حالم خوب نيس و فشار خونم بالا رفته ، اولين بار فشارم سيستوليكم رو ١٧ بود و آمپول و قرص زيزباني حل شد، ولي توي خونه فشارمو ميگيرم در عين حال كه ١/٢قرص متورال دوبار درروز استفاده ميكنم بيشتر اوقات در روز فشار سيستوليكم طبيعيه بين ١١-١٢ ولي فشار دياستوليكم بالاي ٨ ميره و قلبم تير ميكشه
    آيا حتما بايد به دكتر مراجعه كنم ؟ وضع روحيم به فشار دياستوليكم ربط داره؟ قبلا سابقه فشار خون نداشتم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱۷ شهریور ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب شما حتما نیاز به انجام آزمایشات خون و ادرار و همچنین انجام هولتر فشار خون ۲۴ تا ۴۸ ساعته فشارخون دارید. مسئله فقط ناشی از مشکلات عصبی نیست

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.