از دکتر بپرسید
فشارخون - پرسش 4572
زهرا دوشنبه ۱۷ شهریور ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 713 فشار خون
آقاي دكتر من ٢٢ سالمه يه مدته از لحاظ روحي حالم خوب نيس و فشار خونم بالا رفته ، اولين بار فشارم سيستوليكم رو ١٧ بود و آمپول و قرص زيزباني حل شد، ولي توي خونه فشارمو ميگيرم در عين حال كه ١/٢قرص متورال دوبار درروز استفاده ميكنم بيشتر اوقات در روز فشار سيستوليكم طبيعيه بين ١١-١٢ ولي فشار دياستوليكم بالاي ٨ ميره و قلبم تير ميكشه
آيا حتما بايد به دكتر مراجعه كنم ؟ وضع روحيم به فشار دياستوليكم ربط داره؟ قبلا سابقه فشار خون نداشتم
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱۷ شهریور ۹۹( 5 سال پیش)