از دکتر بپرسید
درد قفسه سینه - پرسش 6031
جواد دوشنبه ۱۳ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 449 آنژیوپلاستی
سلام مادرم بعد از یکماه از انجام آنژیو پلاستی وگذاشتن استند در قلبشون هنگام پیاده روی درد قفسه سینه دارند آیا این طبیعیه؟ چکار باید کنیم؟
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱۳ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب خیر طبیعی نیست لطفاً با پزشک محترم معالج خود مشورت کنند