از دکتر بپرسید
فشار خون نامتعادل - پرسش 6970
شریفی جمعه ۲۷ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 453 فشار خون
مادر من سال هاست که دچار فشار خون هستن و داروهای تنظیم کننده فشار املودیپین و کاپتوپریل و متورال و سوستاک مصرف میکنن و تا همین اواخر هم همیشه فشارشوندر محدوده مناسب بود اما مدتی هست که فشار سیستولیک ایشون بالا میره و گاهی دیاستولیک نیز بالا میره و تا محدوده ۱۰ میاد میخواستم بدونم راهی جهت تنظیم فشار ایشون هست؟
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۲۶ فروردین ۰( 5 سال پیش) شریفی جمعه ۲۷ فروردین ۰( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۷ فروردین ۰( 5 سال پیش)