از دکتر بپرسید

اریتمی - پرسش 6478

  • تصویر کاربر ژیلا پنجشنبه ۱۴ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 859 تپش قلب
    سلام آقای دکتر من حدودن 3 ماه قبل عملrfaبعلت psvtوaf توسط آقای دکتر اورعی انجام دادم دیروز مجدد دچارحمله ی afباپاسخ بطنیتند187 شدم بستری شدم وبا امیودارون تزریقی ومتورال ودیگوکسین کنتر ل شدم امروز مرخص شدم وسینوسی شدم دکتر شریفی مجددا برام امیودارون خوراکی ومتورال وریواکسابان شروع کرده آیا لازمه دوبا ه شروع کنم آیا نیاز به ابلیشن مجدد دارم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۴ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً بفرمائید که چند سال دارید؟ سابقه سکته مغزی، فشارخون، دیابت و یا نارسایی قلبی دارید یا خیر؟
    2. تصویر کاربر ژیلا پنجشنبه ۱۴ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      48 ساله هستم سابقه ی هیچ بیماری هم ندارم حتی اضافه وزن هم ندارم
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۴ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      نیازی به مصرف ریچارد ندارید

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.