از دکتر بپرسید
تنگی نفس - پرسش 7936
M سه شنبه ۸ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 361 تپش قلب
حدود شیش ماه میشه به تنگی نفس دچار شدم که هنگام دراز کشیدن سخت تر میشه و بخار آب حمام و بوی دود و غیره بسیار منو آزار میده ... اکو قلب دادم و مشکلی نداشتم .. تپش قلب شدید دارم که هر از گاهی دچارش میشم و تنفسم سخت تر میشه ..هیچ دخانیاتی مصرف نمیکنم و نکردم ... اسپری تنفسی و شربت سالبوتامول مصرف میکنم ..
با اینحال نفس عمیق نمیتونم بکشم و خیلی اذیت میشم از این بابت ...
ممنون میشم منو راهنمایی کنید
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۸ تیر ۰( 4 سال پیش)