از دکتر بپرسید
سلام استفاده از داروی فلوئورسین - پرسش 6174
سجاد جمعه ۲۴ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 446 تپش قلب
در مورد کسانی که سابقه حمله af داشتند و در حال حاضر آمیودارون مصرف میکنن ، آنژیوگرافی چشم با فلوئورسین خطرناکه یا نه؟
ممنون
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۴ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) سجاد جمعه ۲۴ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
Indocyanine چی؟
و اینکه نارسایی و فشار ریه و سوراخ بین بطن هم دارن.
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۴ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۴ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) سجاد جمعه ۲۴ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۴ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)