از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبدیاستولیک بالا - پرسش 2663
لاااله دوشنبه ۱۴ بهمن ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 449 فشار خون
برای دیاستولیک بالا چه کاری باید انجام بدیم ک بیاد پایین؟
الان چند روزه اینجوری شدم کناره ها قلبم هم درد میکنه؟
میشه لطفا راهنمایی کنید
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱۴ بهمن ۹۸( 6 سال پیش)
در صورت بالا بودن مستمر فشار خون چه سیستولی و چه دیاستولی نیاز به مصرف دارو دارید
در مورد سوزش قفسه سینه هم لطفاً توضیح بیشتری بدهید. در این مقاله می توانید درمان فشار خون بالا را مطالعه کنید.