از دکتر بپرسید

دیاستولیک بالا - پرسش 2663

  • تصویر کاربر لاااله دوشنبه ۱۴ بهمن ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 449 فشار خون
    برای دیاستولیک بالا چه کاری باید انجام بدیم ک بیاد پایین؟
    الان چند روزه اینجوری شدم کناره ها قلبم هم درد میکنه؟
    میشه لطفا راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱۴ بهمن ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام و عرض ادب
      در صورت بالا بودن مستمر فشار خون چه سیستولی و چه دیاستولی نیاز به مصرف دارو دارید
      در مورد سوزش قفسه سینه هم لطفاً توضیح بیشتری بدهید. در این مقاله می توانید درمان فشار خون بالا را مطالعه کنید.

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.