از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب مشکل تنفسی - پرسش 1873
محمد یکشنبه ۷ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 432 درد قفسه سینه
سلام اقای دکتر اقای 22 ساله هستم که چند ماهی هست بصورت دوره ای ینی تو هر ماه دوبار طی دو سه روز خیلی فشار تنفسی دارم یعنی تو دم و باز دم باید دو سه بار مثلا دم یا بازدم کنم یا بازدمم از بینی نمیتونم بدم باید از دهان بکمک عضلات دهانم بدم بیرون سرگیجه میگیرم پشت گردنم و دست و پام حالت سوزنی و سست میشه دکتر رفتم مگیفت از اعصابه و یه امپول ارامبخش داد ولی اثری تو تنفسم نداشت
دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۷ مهر ۹۸( 6 سال پیش)
لطفاً با یکی از همکاران متخصص بیماریهای ریوی مشورت بفرمایید