از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب فشار خون پایین - پرسش 3592
اعظم دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 543 فشار خون
باعرض سلام خانم 53 ساله هستم بیشتر مواقع فشار خونم بسیار پایین است مثلا 8روی6 حتی یک بار فراموشی موقت گرفتم که یکی ازاحتمالا ت همین فشار خون پایین است لطفا بفرمایید برای بالا بردن فشار خونم چه کنم خیلی از شما ممنونم.
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش)
لطفاً میزان نمک مصرفی را افزایش دهید