از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب درموردتاخیردرمصرف قرص - پرسش 947
arian چهارشنبه ۹ مرداد ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 715 تپش قلب
باسلام خدمت جناب دکتر.مریضم قرص کنکور۵مصرف میکردچندوقتی گیرنیامد تاخیربوجوداومددرمصرف.الان دوباره پیداکرده شروع کرده به مصرف ولی این مدتی که مصرف نکرده میگه احساس میکنه ضربانش اومده پایین حالا میخوام بدونم دوباره مصرف شروع کرده ضربانش نرمال میشه یادوز مصرفشوببره بالاترممنون ازراهنماییتون
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۹ مرداد ۹۸( 6 سال پیش)
با مصرف کانکور ضربان قلب کاهش پیدا میکنه و نه افزایش و انتظار بالا رفتن ضربان قلب با مصرف کانکور اشتباه هست