از دکتر بپرسید
آنژیو گرافی - پرسش 9753
ابراهیم چهارشنبه ۲۸ مهر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 848 آنژیوپلاستی
باسلام ببخشید آقای دکتر یک هفته پیش از راه دست آنژیو گرافی وآنژیو پلاستی انجام دادم بعد از عمل دستم دچار هماتوم ودرد شدید شد که هنوز متورم وخون مردگی زیاد همراه بادرد غیر قابل تحمل داردبه دکترم که میگم میگه طبیعیه به حدی دردم شدید هست که نمیتونم دستم حرکت بدم لطفا میتونید راهنمایم کنید که باید چکار کنم.
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۸ مهر ۰( 4 سال پیش) سلام و عرض ادب لطفاً تصویر آن را بفرستید