از دکتر بپرسید

آنژیو گرافی - پرسش 9753

  • تصویر کاربر ابراهیم چهارشنبه ۲۸ مهر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 848 آنژیوپلاستی
    باسلام ببخشید آقای دکتر یک هفته پیش از راه دست آنژیو گرافی وآنژیو پلاستی انجام دادم بعد از عمل دستم دچار هماتوم ودرد شدید شد که هنوز متورم وخون مردگی زیاد همراه بادرد غیر قابل تحمل داردبه دکترم که میگم میگه طبیعیه به حدی دردم شدید هست که نمیتونم دستم حرکت بدم لطفا میتونید راهنمایم کنید که باید چکار کنم.
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۸ مهر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً تصویر آن را بفرستید

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.