از دکتر بپرسید
قرص پروپرانول 20 - پرسش 8272
مهدی شنبه ۲۶ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 406 تپش قلب
سلام آقای دکتر شیس سال به خاطر استرس و لرزش دست این قرص رو می خورم هر وقت ترک می کنم لرزش دستم و بی قراری میاد سراغم مجبور می شم دباره بخورم تا خوب شم چیکار کنم که بتونم نخورم و این مشکلم رفع شه ممنون
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۲۶ تیر ۰( 4 سال پیش) سلام و عرض ادب ممکن است که ترمور اولیه داشته باشید لطفاً با یکی از همکاران محترم نرولوژیست مشورت بفرمایید