از دکتر بپرسید

قرص پروپرانول 20 - پرسش 8272

  • تصویر کاربر مهدی شنبه ۲۶ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 406 تپش قلب
    سلام آقای دکتر شیس سال به خاطر استرس و لرزش دست این قرص رو می خورم هر وقت ترک می کنم لرزش دستم و بی قراری میاد سراغم مجبور می شم دباره بخورم تا خوب شم چیکار کنم که بتونم نخورم و این مشکلم رفع شه ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۲۶ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب ممکن است که ترمور اولیه داشته باشید لطفاً با یکی از همکاران محترم نرولوژیست مشورت بفرمایید

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.