از دکتر بپرسید
فشار بالا - پرسش 7409
مهسا دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 442 فشار خون
سلام وقتتون بخیر
خانم ۳۶ ساله هستم در بارداری اولم حدودا ۷ سال پیش دو ماه اخربارداری دچار فشار بالا شدم، و این مشکل باقی موند چکاب قلب و اکو رفتم گفتن مشکلی نیست سونو داخلی برا کلیه و کبدم گفتن مشکلی نیست ازمایش خون هم دادم فقط میزان کلسترول در حد بالای بازه استاندارد بود . فشارم۱۳ رو ۸.۵ هست به طور معمولی ولی گاهی اوقات ۱۵ رو۱۰/۵ میاد، فکر میکنید علتش چی میتونه باشه؟؟
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب با توجه به توضیحات شما مبتلا به بیماری پیش فشارخون اولیه (بدون علت مشخص) هستید