از دکتر بپرسید
دردقفسه سینه - پرسش 4138
زهرا یکشنبه ۲۹ تیر ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 513 درد قفسه سینه
من درقفسه سینه خودمخصوصاسمت راست احساس سوزش دارم معمولاموقع خواب بیشتراست.دلیلش چی میتونه باشه؟
دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۲۹ تیر ۹۹( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب احتمال ریفلاکس مری وجود دارد در صورتی که سن بالایی ندارید و ریسک فاکتورهای قلبی ندارید از پنتوپرازول ۴۰ میلی گرم هر صبح استفاده کنید