از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب عوارض کنکور - پرسش 192
سیما یکشنبه ۵ اسفند ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 956 فشار خون
با سلام و احترام
قرص کنکور 2.5 برای مادرم تجویز شد برای کنترل فشار و ضربان قلب
ولی عوارض این دارو برای مادرم خیلی زیاد بوده
کاهش اشتها
افسردگی
بی خوابی
بیقراری
مشکلات تنفسی
ضعف عمومی شدید
بیقراری
مشکلات معده و...
ابتلا به افیوژن
با این شرایط و اینکه کیفیت زندگی ایشون بشدت افت کرده
آیا نباید دارو قطع بشه؟
باتشکر از پاسخگویی شما
دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۵ اسفند ۹۷( 7 سال پیش)
برهی از علائم مورد اشاره از عوارض دارو است که در صورت عدم تحمل باید تعویض بشه و بخشی از علائم هم ناشی از افسردگی است که همکاران روانپزشک میتوانند کمک کنند.