از دکتر بپرسید
اریتمی - پرسش 5714
ژیلا شنبه ۱۳ دی ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 443 تپش قلب
سلام استاد من 10روز قبل بعلت حملات svtکه منجر بهafمیشد عمل eps rfaانجام دادم الان هیچ دارویی مصرف نمیکنم ولی گاهی دچار تپش قلب میشم پزشکم گفته یکماهه دیگه بیام تهران برای هولتر مانیتورینگ ممکنه دوباره حملات اریتمی ام عود کنه
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۱۳ دی ۹۹( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب بله این امکان وجود دارد ولی احتمال آن کم است