از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب درد دست و پا بعد انژیو - پرسش 457
رمضانی سه شنبه ۲۸ خرداد ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 781 آنژیوگرافی
سلام آقای دکتر
در اسفند 97پدرم آنژیو داشت حین آنژیو سکته مغزی خفیفی(میکروسکوپی ) رخ داد الان از ناحیه دست و پا درد دارن و موقعه درازکشیدن خیلی شدید میشه لطفاً راهنمایی فرمایید علت چیه چه اقدامی باید انجام بدم
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۸ خرداد ۹۸( 7 سال پیش)
لطفا با یک متخصص جراحی اعصاب مشورت بفرمائید