از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبناراحتی قلبی - پرسش 3357
A چهارشنبه ۲۷ فروردین ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 361 تپش قلب
سلام دختر 31 ساله هستم من به دلیل تپش قلب و احساس ناراحتی در قلب به پزشک مراجعه کردم و گفتن سالمم و تپش قلب دارم قرص کنکور2.5 دادن روزی نصف در توضیحات که خوندم نوشته برای نارسایی قلبی و فشار خون بالا آیا من نارسایی دارم یا به دلیل تپش تجویز شده
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۷ فروردین ۹۹( 6 سال پیش)
برای درمان تپش قلب شما تجویز شده است