از دکتر بپرسید

ناراحتی قلبی - پرسش 3357

  • تصویر کاربر A چهارشنبه ۲۷ فروردین ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 361 تپش قلب
    سلام دختر 31 ساله هستم من به دلیل تپش قلب و احساس ناراحتی در قلب به پزشک مراجعه کردم و گفتن سالمم و تپش قلب دارم قرص کنکور2.5 دادن روزی نصف در توضیحات که خوندم نوشته برای نارسایی قلبی و فشار خون بالا آیا من نارسایی دارم یا به دلیل تپش تجویز شده
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۷ فروردین ۹۹( 6 سال پیش)

      سلام و عرض ادب
      برای درمان تپش قلب شما تجویز شده است

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.