از دکتر بپرسید

علت سرگيجه بعد از آنژيوگرافي - پرسش 1167

  • تصویر کاربر الناز یکشنبه ۲۷ مرداد ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 5568 آنژیوگرافی
    با عرض سلام و خسته نباشيد
    پدر من سه روز پيش آنژيو گرافي و به علت بسته بودن يك رگ عمل فنر گذاري را انجام دادند.بعد از ترخيص از بيمارستان و استراحت در منزل حالت سرگيجه دارند.به نظر شما دليل خاصي دارد؟خطرناك هست؟ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۲۷ مرداد ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام و عرض ادب
      لطفا داروهای مصرفی ایشون رو کنترل بفرمائید ممکن هست که فشارخون خیلی پایین آمده باشد

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.