از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب علت سرگيجه بعد از آنژيوگرافي - پرسش 1167
الناز یکشنبه ۲۷ مرداد ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 5568 آنژیوگرافی
با عرض سلام و خسته نباشيد
پدر من سه روز پيش آنژيو گرافي و به علت بسته بودن يك رگ عمل فنر گذاري را انجام دادند.بعد از ترخيص از بيمارستان و استراحت در منزل حالت سرگيجه دارند.به نظر شما دليل خاصي دارد؟خطرناك هست؟ممنون
دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۲۷ مرداد ۹۸( 6 سال پیش)
لطفا داروهای مصرفی ایشون رو کنترل بفرمائید ممکن هست که فشارخون خیلی پایین آمده باشد