از دکتر بپرسید

تنگى نفس - پرسش 6107

  • تصویر کاربر ندا یکشنبه ۱۹ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 683 تپش قلب
    سلام و خسته نباشى من الان حدود ٣ ماه تنگى نفس دارم و نمى اونم راحت نفس عميق بكشم و بيشتروقتها سرفه خشك دارم و پست شانه بالا سمت راست و چپم جديدا درد مى كنه و سوزش داره من تمام آزمايش ريوى سى اى اسكن كل آزمايش خون انجام دادم گفتم ريه ام هيچ مشكلى نداره ممكنه مشكل قلب باشى؟من كلا فعاليات ام خوب هست هرروزم ورزش و مى كنم ولى وقتى ورش مى كنم نفس عميق ام كمى بهتر ميشه ولى بعد دوباره بر ميگرده ميشه لطفا من راهنماى كنيد متشكرم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۱۸ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً در مورد سن، وجود ریسک فاکتورهای قلبی و ارتباط درد با فعالیت، غذا خوردن، استرس، و تشدید درد با نفس کشیدن عمیق و انتشار به سایر نقاط توضیح بیشتری دهید. متوجه ارتباط تصویر ارسالی با سوال شما نشدم
    2. تصویر کاربر ندا شنبه ۱۸ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام آقاى دكتر ممنون كه پاسخ داديد
      من ٤٢ سال هستم من الان حدود ٣ ماه كه فقط مشكل ام اين هست كه نمى تونم نفس عميق بكشم و بعضى وقتها سرفه ها خشك دارم صداهاى ويز ويز تو سينه ام ميشنوم كلى آزمايش خون انجام دادم تست تنفس انجام دادم گفتن كه آسم ندارم تست ريه و سى تو اسكن انجام دادم گفتن مشكلى ندارم چند بار هم تست كرونا انجام دادام همش منفى بوده تا حالا هيچ وقت مشكل قلب نداشتم ولى تاحالا براى تست قلب هيچ چيزى انجام ندادم الان در حال حاضر اصلا هيچگونه استرسى ندارم قبلا استرس داشتم ولى خوب شدم وغذا هم بيشتر وقتها رژيمى هست اميدوارم كه بهتر توضيح داده باشم
      سپاسگزارم
    3. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۱۹ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      به احتمال بسیار زیاد مشکل قلبی نیست ولی توصیه می‌کنم که جهت گر فتن اکوکاردیوگرافی به یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای قلب و عروق مراجعه فرمایید

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.