از دکتر بپرسید
تنگى نفس - پرسش 6107
ندا یکشنبه ۱۹ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 683 تپش قلب
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۱۸ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) ندا شنبه ۱۸ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
من ٤٢ سال هستم من الان حدود ٣ ماه كه فقط مشكل ام اين هست كه نمى تونم نفس عميق بكشم و بعضى وقتها سرفه ها خشك دارم صداهاى ويز ويز تو سينه ام ميشنوم كلى آزمايش خون انجام دادم تست تنفس انجام دادم گفتن كه آسم ندارم تست ريه و سى تو اسكن انجام دادم گفتن مشكلى ندارم چند بار هم تست كرونا انجام دادام همش منفى بوده تا حالا هيچ وقت مشكل قلب نداشتم ولى تاحالا براى تست قلب هيچ چيزى انجام ندادم الان در حال حاضر اصلا هيچگونه استرسى ندارم قبلا استرس داشتم ولى خوب شدم وغذا هم بيشتر وقتها رژيمى هست اميدوارم كه بهتر توضيح داده باشم
سپاسگزارم
دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۱۹ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)