از دکتر بپرسید
قلب - پرسش 8650
محمد جمعه ۲۲ مرداد ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 1082 آنژیوگرافی
همسرم فنر گذاشتند قلبش چند روز که میگه قفسه سینم می سوزه بعد سو هازمه هم داره گفتیم یک بار انژیو گرافی بشه دو تا از رگاش را فنر زدند ولی یک رگش باز نشده نگران این هستند
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۲ مرداد ۰( 4 سال پیش) سلام و عرض ادب لطفاً مستندات درمانی ایشان شامل نوار قلب، گزارش اکوکاردیوگرافی، آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی و در صورت انجام اسکن هسته ای را بفرستید