از دکتر بپرسید

قلب - پرسش 8650

  • تصویر کاربر محمد جمعه ۲۲ مرداد ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 1082 آنژیوگرافی
    همسرم فنر گذاشتند قلبش چند روز که میگه قفسه سینم می سوزه بعد سو هازمه هم داره گفتیم یک بار انژیو گرافی بشه دو تا از رگاش را فنر زدند ولی یک رگش باز نشده نگران این هستند
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۲ مرداد ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً مستندات درمانی ایشان شامل نوار قلب، گزارش اکوکاردیوگرافی، آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی و در صورت انجام اسکن هسته ای را بفرستید

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.