از دکتر بپرسید
آنژیوپلاستی - پرسش 5909
عزت شنبه ۲۷ دی ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 489 آنژیوپلاستی
سلام. آقای دکترمادرم ۴روز است که فنر گذاشته میگه دیشب تاصبح خواب نرفته احساس نفس تنگی داره میگه تا می خوابم حالت نفس تنگی پیدا میکنم وسردردوبدنم مور مور میشه فشارشم خوبه. علت چی می تونه باشه ممنون از راهنمایی شما.
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۲۷ دی ۹۹( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب متاسفانه با میزان اطلاعات ارائه شده نمی توان اظهار نظر کرد