از دکتر بپرسید

تپش قلب - پرسش 317

  • تصویر کاربر حميده دوشنبه ۹ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 511 تپش قلب
    سلام و عرض ادب خدمت دكتر عزيز
    من پدرم تپش قلب بالايي داره گاها بالاي١٢٠هم ميره و به دكتر قلب مراجعه كردن چندبار و تست ورزش هم دادند و دكتر مشگلي رو نديده و به پدرم قرص كنكور و زولوفت تجويز كردن موقع خوردن قرص ضربان به٧٠ميرسه اما بي حال ميشن ايا از قرص كنكور هست يا زولوفت؟من نگرانم اين تپش قلب بالا از چيه اخه ميگن سينم سنگينه انگار دلم يهو ميريزه مثه گونجشك دل دل ميزنه قلبم.لطفا كمك كنيد
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۹ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام و عرض ادب
      توصیه میکنم که قبل از هر اقدام دیگری یک هولتر نوار قلب ۴۸ساعته انجام بدید

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.