از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب قلب - پرسش 1174
اریسا یکشنبه ۲۷ مرداد ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 480 آنژیوگرافی
با سلام پدر من چهار روز پیش آنژیو گرافی کردن ودکتر برای دوتا از رگهاش فنر گذاشتن ولی بازم احساس درد در قفسه سینه وقلب دارن. به طوری که یه بار با قرص زیر زبانی ارام شدن البته یازده سال پیش هم عمل باز کردن میشه بگین علت این دردها چیه
دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۲۷ مرداد ۹۸( 6 سال پیش)
در صورتیکه آنژیوپلاستی بخوبی انجام شده باشه دردها تا مدتی طبیعی است و جای نگرانی نیست