از دکتر بپرسید
انژیو - پرسش 4793
عماد یکشنبه ۶ مهر ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 483 آنژیوگرافی
سلام تشکر میکنم که دران ایام کرونا درکنار مردم هستید میخواستم بدونم که ایا انژیو سیاهرگ وسرخرگ های کرونر باهم امکان پذیراست؟مرسی
دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۶ مهر ۹۹( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب و تشکر از لطف شما آنژیوگرافی وریدهای قلب بجز موارد استثنایی مثلاً حین تعبیه پیس میکر سه حفره ای لازم نیست که انجام شود ولی در صورت لزوم بله این مسئله قابل انجام است