از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب نامنظم بودن ضربان قلب - پرسش 2067
ایوب چهارشنبه ۲۴ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 534 فشار خون
سلام اقای دکتر یک هفته پیش مادرم بصورت غش افتاد ک بردم اورژانس وگفتن ب دلیل فشاربالاونامنظم بودن ضربان قلب اینجور شده.دکترقلب هم اکوگرفت و نوارگفت که دریچهای قلبش گشادشده وباید تست تالیوم بده که تا حالا تست نگرفتم فشارش و هرچی میگیرم بااینکه قرص مصرف میکنه بازم مثلا۱۳رو۱۱یا ۱۲روی۱۰بنظرشمابایدچکارکنم؟قرصاش هم لوزارتان۵۰ اتورستین.اکسابین و متورال .
تشکر
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۴ مهر ۹۸( 6 سال پیش)
با توضیحات مورد اشاره، بررسی کافی در مورد علت افت هوشیاری هنوز انجام نگرفته است برای کنترل بهتر فشار خون توصیه میکنم که متورال را با کانکور جایگزین فرمایید