از دکتر بپرسید

مينيمم فشارخون - پرسش 2908

  • تصویر کاربر هستي سه شنبه ۲۰ اسفند ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 508 فشار خون
    بإسلام خدمت دكتر من دوهفته پيش عمل جراحي بيني انجام دادم العمل به اين ور فشارم بالا ميرفت تا ١٦ ولي الان كه نمك استفاده نميكنم فشارم ١٢ و١٣ هست ولي مينيمم ٩ هستش ومينيممم پايين نمي آيد چه بايد مصرف كنم بعضي وقت ها تپش قلب هم ميگيرم لطفا راهنمايي كنيد فعلا براي مينيمم فشارم چه كنم ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۰ اسفند ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام و عرض ادب
      در صورتی که سابقه فشارخون قبلی ندارید قبل از شروع دارو ابتدا رژیم غذایی کم نمک، ورزش مرتب روزانه, بیشتر استفاده کردن از سبزیجات و لبنیات کم چرب را امتحان کنید و همچنین یک هولتر فشار خون ۲۴ ساعته هم انجام دهید

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.