از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبمينيمم فشارخون - پرسش 2908
هستي سه شنبه ۲۰ اسفند ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 508 فشار خون
بإسلام خدمت دكتر من دوهفته پيش عمل جراحي بيني انجام دادم العمل به اين ور فشارم بالا ميرفت تا ١٦ ولي الان كه نمك استفاده نميكنم فشارم ١٢ و١٣ هست ولي مينيمم ٩ هستش ومينيممم پايين نمي آيد چه بايد مصرف كنم بعضي وقت ها تپش قلب هم ميگيرم لطفا راهنمايي كنيد فعلا براي مينيمم فشارم چه كنم ممنونم
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۰ اسفند ۹۸( 6 سال پیش)
در صورتی که سابقه فشارخون قبلی ندارید قبل از شروع دارو ابتدا رژیم غذایی کم نمک، ورزش مرتب روزانه, بیشتر استفاده کردن از سبزیجات و لبنیات کم چرب را امتحان کنید و همچنین یک هولتر فشار خون ۲۴ ساعته هم انجام دهید