از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادببزرگی قلب کودک چهارماهه - پرسش 1855
یلدا شنبه ۶ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 583 سایر بیماری های قلب
سلام وارض ادب اقای دکتر،بچه برادرم بعدازچهارماه مشکل تنفسی پیدا کردن با مراجعه به دکتر مشخص شد قلبش بزرگ شده وگفتن با دارو خوب میشه ولی نگرانیم ایا این مشکل همیشگی است؟
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۶ مهر ۹۸( 6 سال پیش)
متاسفانه اطلاعات ارائه شده برای پاسخگویی کافی نیست لطفاً تصویر گزارش اکوی ایشان را بفرستید