از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب قلب وتیرکشیدن - پرسش 2982
A یکشنبه ۳ فروردین ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 432 سوزش و تیرکشیدن قلب
پسرم۹سالشه ازتیرکشیدن سمت چپ ناراحتی میکنه و۵سالگیش ریتالین استفاده میکردمشکل تنفس پیداکردبسختی نفس میکشیدنوارقلب گرفت گفت مشکلی ندهره قطع کردریتالین رودکترش والان ۱ماهه ریتالین شروع کرده واین دردهاش هم شروع شده وقتی که حموم میره زیردوش میگه نفسم بالانمیادوکمی پرخوری داره وباعجله غذامیخوره ممنون میشم راهنماییم کنید
دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۳ فروردین ۹۹( 6 سال پیش)
در صورت تاکید پزشک محترم به ادامه مصرف ریتالین توصیه می کنم در صورتی که اضافه وزن دارند به وزن ایده آل برسند و از داروی رانیتیدین استفاده کنند و قبل از آن با یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای ریوی نیز مشورت بفرمایید