از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب و تغذیه مناسب را بعد از آنژیوپلاستی در این مقاله بخوانید.انژیوگرافی - پرسش 2146
... شنبه ۴ آبان ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 599 آنژیوگرافی
انژیو گرافی خیلی خطر ناکه ؟
بعد انژیو گرافی چ پیشنهادی ت تغذیه میتونید بکنید ؟
با تشکر
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۴ آبان ۹۸( 6 سال پیش)
آنژیوگرافی از روش های تشخیصی کم خطر است که می تواند با آنژیوپلاستی برای جای گذاری استنت یا بالن عروق هم زمان انجام شود.
شما می توانید هر آنچه در مورد آنژیوگرافی لازم است بدانید را در این مقالهآنژیو قلب از طریق دست خطرناک تر است یا پا؟
https://dryazdankhah.com/1412/