از دکتر بپرسید
هر آنچه کردم وظیفه است، سلامت باشید.تشکر و قدر دانی - پرسش 2373
مریم یکشنبه ۲۴ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 492 تپش قلب
خیلی ازتون ممنونم اقای دکتر عزیز ..خدا شما رو حفظ کنه .. همیشه سلامت باشید ..علاوه بر اینکه تشخیص و درمانتون بسسسسیار عالیه ... بسیار محترم مهربان و دلسوز هستید و همینکه برای بیماراتون و حتی اونایی که بیمارتون نیستند این چنین وقت میگذارید بسیار ارزشمنده .. واقعا پزشکی مثل شما وجود نداره .. خدا شما رو برای مردم این مملکت حفظ کنه واقعا به پزشکی مثل شما بسیار نیازمندیم .. ❤
دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۲۴ آذر ۹۸( 6 سال پیش)