از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبدردقفسه سینه چپ - پرسش 2329
امیرحسین شنبه ۱۶ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 449 گرفتگی عروق
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۱۶ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
هرگونه تنگی می تواند خطر ساز باشد ولی با توضیحات شما احتمالاً شما مبتلا به گرفتگی عروق و یا تنگی نیستید بلکه حرکت خون در رگهای قلب شما با کندی انجام میشود که پیش آگهی بسیار خوبی دارد و نیاز به درمان عمدتاً با استاتین ها نظیر روزاواستاتین و کاپتوپریل دارید و در صورت عدم وجود تنگی واضحی که با چشم رویت شود نیازی به مصرف آسپرین ندارید