از دکتر بپرسید

درد سمت چپ سینه - پرسش 3424

  • تصویر کاربر محسن شنبه ۶ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 449 آنژیوپلاستی
    سلام ببخشید. من حدود 7ماه پیش درد قفسه سینه داشتم با مراجعه به بیمارستان اورژانسی انژیو شدم وگفتن رگ اصلی قلب گرفته بوده وفنر گذاشتن از روز عمل تا الان 7ماه که همیشه درد دارم سمت چپ سینه نرمال همیشه هست گاهی اوقات مثلا هر دوهفته درد های شدیدی میاد سراغم که با راه رفتن میتونم تحمل کنم حدود 3ساعت طول میکشه نمیدونم این دردها مال چیست کی دست از سرم برمیداره خواهش میکنم راهنماییم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۶ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش)

      سلام و عرض ادب
      پیشنهاد می کنم که از نظر بیماری‌های گوارشی نظیر ریفلاکس‌ مری نیز بررسی شوید

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.