از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب درد سمت چپ سینه - پرسش 3424
محسن شنبه ۶ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 450 آنژیوپلاستی
سلام ببخشید. من حدود 7ماه پیش درد قفسه سینه داشتم با مراجعه به بیمارستان اورژانسی انژیو شدم وگفتن رگ اصلی قلب گرفته بوده وفنر گذاشتن از روز عمل تا الان 7ماه که همیشه درد دارم سمت چپ سینه نرمال همیشه هست گاهی اوقات مثلا هر دوهفته درد های شدیدی میاد سراغم که با راه رفتن میتونم تحمل کنم حدود 3ساعت طول میکشه نمیدونم این دردها مال چیست کی دست از سرم برمیداره خواهش میکنم راهنماییم کنید
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۶ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش)
پیشنهاد می کنم که از نظر بیماریهای گوارشی نظیر ریفلاکس مری نیز بررسی شوید