از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب قلب نوزاد - پرسش 1842
امیر شنبه ۶ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 487 بیماری قلبی نوزادان
سلام و عرض ادب و خسته نباشيد دو روز پیش نوزاد پسرم به دنيا آمد دراکوی قلب دکتر گفت سوراخ سوراخ قلب بسته نشده احتمالا خود به خود بسته بشه برای یک ماه بعد گفت مراجعه کنید لطفا توضیح دهید زودتر میشود کاری انجام داد
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۶ مهر ۹۸( 6 سال پیش)
لطفا تصویر و گزارش اکو فرزند خود را ارسال کنید.