از دکتر بپرسید
رسوب کردن شریان های پا - پرسش 9660
MrMahdi جمعه ۲۳ مهر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 765 آنژیوپلاستی
سلام و عرض خسته نباشید.می خواستم بدون این جراحی خطر و ریسیکی نداره؟آیا احتمال پارگی رگ وجود ندارد؟و شما پشنهادتون در مورد انتقال بیمار به تهران یا انجام جراحی در اراک چیست؟
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۳ مهر ۰( 4 سال پیش) سلام و عرض ادب بدلیل عدم دسترسی به اطلاعات سوال قبلی لطفاً سوال خود را مجددا بطور کامل ارسال بفرمایید