از دکتر بپرسید
انژیو گرافی - پرسش 8338
محمد پنجشنبه ۳۱ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 811 آنژیوگرافی
سلام دکتر غزیز خسته نباشید من 23 سالمه و از بچگی یه استخوان اضافی در پشت ران پام داشتم و میخوام قبل از عمل انژیو گرافی کنم هزینه اش چقد میشه بدون بیمه ممنونم
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۳۱ تیر ۰( 4 سال پیش) سلام و عرض ادب آنژیوگرافی از کدام محل؟ قلب یا پا؟ علت نیاز به آنژیوگرافی قبل جراحی چیست؟ برای اطلاع از هزینه ها نیز از بیمارستان استعلام بفرمایید