از دکتر بپرسید
پزشکی - پرسش 6649
فاطمه چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 499 تپش قلب
سلام
چند وقتی هست ضربان قلب مادرم نامنظم شده و دکتر این دارو رو تجویز کردن،برای این مورد مشکلی نداره استفاده کنند؟چون وارفارین و آسپرین پرانول هم استفاده میکنند.وقتی به دکتر مراجعه کردیم فشار مادرم بین ۱۰تا ۱۵بود،الان روزی نصفی کاپتوپریل هم استفاده میکنه و فشارش بین۹ تا ۱۲ هست که بعضی اوقات احساس سر گیجه داره مشکلی نیست از این قرص استفاده کنه؟
تا کی باید مصرف کنه؟
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب لطفاً نام دارو و آریتمی را بفرمایید