از دکتر بپرسید
گرفتگی خفیف یکی ازعروق اصلی قلب. - پرسش 8869
سیدمسعود پنجشنبه ۴ شهریور ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 475 تپش قلب
طرفی دست چپم که درد می کرد الان بهترشده ولی نمی دانم بااین وجودباید چه کار کنم ،که جزعوارض این داروها است یا اینکه باید داروها عوض شوند.
خواهشمندم راهنمایی کنید.
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۴ شهریور ۰( 4 سال پیش)