از دکتر بپرسید
درد - پرسش 4677
م یکشنبه ۳۰ شهریور ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 428 درد قفسه سینه
باسلام جناب اقای دکتر بنده سی تی انژیو قلب انجام دادم که به احتمال زیاد نورمال خواهد بوداما حال نگران هستم که مبادا درعروق بسیارریز کرونری وشاخههای منشعب ان مبتلا به انسداد یاتنگی باشم حال باتوجه به درد سینه وتنگینفس نگران هستم به نظر شما باتوجه به درد سینه وتنگی نفس بهتر نیست یک انژیو گرافی عروق کرونرانجام بدهم؟باتشکر
دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۳۰ شهریور ۹۹( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب خیر منتظر نتیجه سی تی آنژیوگرافی باشید